Navelpiercing

Efter skolan idag blev det fika med Sanna på sandy's. Efter fikat blev det möte med stället jag ska börja jobba på imon. Ska jobba på en secondhand butik mitt i stan med trevlig personal så jag hoppas de blir kul. Imorgon har jag studiedag men har en tandläkartid 12:15 sen ska jag jobba mellan halv 2 och halv 6.

En sak som gjorde mig riktigt ledsen innan idag var att jag insåg att säsong 4 av gossip girl har tagit slut så nu blir det inga nya avsnitt förens säsong 5 börjar sändas i september. ska nog önska mig säsong 1, 2 och 3 när jag fyller år.

I söndags fick jag lust att pierca naveln så jag gjorde det och nu har jag två fina piercingar, har inte bestämt mig än om jag gillar det eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0