1 JUNI

I helgen var jag hos hannu, vi gjorde inget speciellt mer än att käka godis, kolla film, gå på marknad i Markaryd och så köpte jag en jeans jacka på secondhand. Hannu hittade massa fina kläder som han köpte, önskade nästan att jag var kille då.

I måndags så följde julia med mig hem och slingblekte mitt hår sen igår blekte jag det lite till. Blev inte så jätte stor skillnad men är lite ljusare nu iaf, ska få det blont. Idag så kommer min bror hem och imorgon ska vi på släktträff i Karlsborg sen åker vi direkt till Göteborg och då ska jag se Håkan med Stina. Kommer sova hos min syster och sen på söndagen åker jag hem och då kommer min älskling till mig och vi ska på klassfest. Han är föresten i malmö nu hos några kompisar, saknar honom galet.


Kommentarer
Postat av: hannu

2011-06-02 @ 01:09:56
Postat av: hannu

Inte speciellt? :( elakt. Din pojkvän saknar dig :*

2011-06-02 @ 01:11:46
URL: http://heeynoht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0